Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
6 lutego 2013, 11:06

Marki własne MAKRO rosną w siłę – ponad 700 nowych produktów

Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming oraz Horeca Select.

Jakość produktów sygnowanych markami własnymi rośnie. Doceniają to konsumenci, który sięgają po nie coraz częściej. - Polskie marki własne, to już nie tylko tani asortyment w prostym opakowaniu, ale coraz częściej produkty ze średniej, a nawet wyższej póki cenowej, które są realną alternatywą dla produktów markowych, tym bardziej, że nie ustępują im pod względem jakości – mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO Cash & Carry. – Trend ten potwierdza rosnąca w halach MAKRO sprzedaż takich marek jak: Fine Food, Horeca Select czy Rioba. Bardzo perspektywicznym segmentem rynku jest rozwój oferty produktów ekologicznych. Z myślą o klientach wybierających zdrową żywność stworzyliśmy linię Fine Food Bio – wyjaśnia Taylor.

W minionym roku MAKRO Cash & Carry poszerzyło asortyment marek własnych o ponad 700 nowości. Do marek rozwijających się najszybciej należą Fine Food, Fine Dreaming oraz Horeca Select – ich asortyment został łącznie poszerzony o 560 nowych artykułów. 
 
Marka Fine Food, która prócz hal MAKRO Cash & Carry dostępna jest między innymi w sklepach ODIDO powiększyła się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również świeże warzywa, m.in. pomidory, bakłażany czy sałaty cięte. Dużym zainteresowaniem klientów zarówno w halach jak i placówkach ODIDO cieszą się ciasta pakowane, sałatki i warzywa w słoikach oraz szeroka oferta dań gotowych, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne.
 
Produkty sygnowane marką Horeca Select, tworzone są z myślą o klientach z branży gastronomicznej. Cały asortyment Horeca Select dostępny jest w dużych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb lokali gastronomicznych. W 2012 roku oferta produktów Horeca Select poszerzona została m.in. o warzywa konserwowe i mrożone owoce, grzyby, pierogi i ryby. Klienci chętnie wybierają artykuły specjalistyczne: porcjowane mięso, masło klarowane, jajka sterylizowane promieniami UV,  fryturę czy pełnotłuste kakao 22%. Wśród najczęściej wybieranych produktów sygnowanych marką Horeca Select znalazły się: świeże zioła, kiełki oraz tortille.
 
Inną marką stworzoną z myślą o profesjonalistach jest Rioba, skierowana do właścicieli kawiarni, restauracji czy barów. Rioba to między innymi wysokogatunkowe kawy świata, syropy smakowe, herbaty oraz słodkie dodatki. W minionym roku do rąk Klientów hal MAKRO trafiło ponad 20 nowych produktów sygnowanych tą marką.
 
Więcej informacji o markach własnych dystrybuowanych w halach MAKRO Cash & Carry można znaleźć na stronie www.makro.pl

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska