Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
15 grudnia 2012, 11:02

Półtora tysiąca sklepów ODIDO. 1500. placówkę otwarto w Orzeszu!

Półtora tysiąca sklepów ODIDO. 1500. placówkę otwarto w Orzeszu!

Półtora roku po wejściu na rynek, ODIDO - jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce - liczy już półtora tysiąca sklepów. 1500. placówka otwarta została w Orzeszu koło Rybnika, wcześniej przynależała ona do sieci Euro Sklep. W ceremonii przecięcia wstęgi uczestniczyli przedstawiciele firmy MAKRO Cash & Carry, która zainicjowała działanie sieci na polskim rynku.

- W 2012 roku otworzyliśmy ponad 700 nowych placówek. Finalny wynik za półtora roku – aż 1500 sklepów bardzo cieszy. Dokładamy wszelkich starań, aby otwierając kolejne, pamiętać w szczególności o atrybutach naszej sieci – bliskości, dogodnej lokalizacji i przyjaznej obsłudze oraz świeżym asortymencie. Jakość sklepów ODIDO jest dla nas równie ważna jak ich ilość – mówi David Antunes, Dyrektor Operacyjny MAKRO Cash & Carry. 
 
1500. sklep ODIDO otwarty został w Orzeszu, koło Rybnika. To ponad 200- metrowa placówka handlowa, w której znalazło się miejsce dla wszystkich kategorii niezbędnych w sklepie osiedlowym. Właścicielka – Zofia Wichary, która handlem zajmuje się od lat osiemdziesiątych, sklep w Orzeszu prowadzi półtora roku. Wcześniej sklep należał do sieci franczyzowej Euro Sklep, należącej do grupy Eurocash. 
 
Zaufanie, jakim darzą sklepy ODIDO franczyzobiorcy, przekłada się na ich pozytywną ocenę przez konsumentów. Wyniki raportu „Shopping Mission” przygotowanego przez agencję badawczą Him!Research&Consulting pokazują, że konsumenci chętnie wracają do sklepów ODIDO ze względu na ich dogodną lokalizację, przyjazną obsługę i świeży asortyment. Rezultaty badania potwierdzają również wysoką świadomość marki sieci. Mając do wyboru sklep ODIDO i niezależny sklep, co czwarty konsument chętniej wybiera ten pierwszy.
 
ODIDO powstało, aby jak najefektywniej podnosić konkurencyjność polskich detalistów, jednocześnie nie ograniczając ich suwerenności biznesowej. Model sieci zakłada, że po przystąpieniu do niej, lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe ze strony sieci MAKRO Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa. Franczyzobiorcy otrzymują m.in. pomoc w zakresie optymalizacji wykorzystania przestrzeni sprzedażowej, prezentacji towarów i ich wizualizacji oraz promocji placówki handlowej od dnia otwarcia.
 
Więcej informacji na temat sieci ODIDO znaleźć można na stronie www.sklepy-odido.pl

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

ODiDO,