Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
29 lipca 2013, 11:28

Marki własne MAKRO z myślą o potrzebach klientów branży gastronomicznej

Marki własne MAKRO z myślą o potrzebach klientów branży gastronomicznej

Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej.

 - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. Ich oferta w MAKRO gwarantuje klientom Horeca możliwości obniżenia kosztów prowadzenia biznesu gastronomicznego i podniesienia jakości oferty. Dodatkowo chcemy, aby marki własne przynosiły klientom gotowe rozwiązania i były dostosowane do ich potrzeb. – mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO Cash & Carry.

W portfolio produktów MAKRO znajdują się takie marki jak Horeca Select,  Aro, H-line czy Rioba. Horeca Select to marka zaprojektowana specjalnie z myślą o potrzebach restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn. Obecnie jest nią sygnowanych ponad 1000 artykułów zarówno spożywczych jak i przemysłowych. W samym 2012 roku oferta MAKRO została poszerzona o 280 nowych produktów Horeca Select, a w pierwszej połowie 2013 wprowadzono 50 kolejnych. W portfolio marki Horeca Select znaleźć można nie tylko podstawowe produkty w opakowaniach dogodnych dla właścicieli lokali gastronomicznych, ale także specjalistyczne takie jak frytury, kalibrowane warzywa i owoce, porcjowane mięso, wysokotłuszczowe sery czy jajka UV.  W trosce, o jakość oferowanej żywności, MAKRO wprowadziło także specjalny system kontroli świeżego mięsa Horeca Select. Dzięki procesowi monitorowania, który rozpoczyna się od certyfikowanych producentów, poprzez transport i wysokie standardy obowiązujące w halach MAKRO, firma gwarantuję bezpieczeństwo i najwyższą jakość.

Ciekawą linię produktów chętnie kupowanych przez przez klientów z sektora gastronomicznego posiada również marka Premium Fine Food Finestro. W jej ofercie znaleźć można m.in smakowe oliwy, carpaccio, wysokogatunkowe mięsa z Argentyny, USA czy Irlandii.

Klienci Horeca chętnie zaopatrują się również w profesjonalne artykuły do wyposażenia kuchni sygnowane marką własną. W ofercie marek własnych MAKRO Cash & Carry znajdują się takie produkty przemysłowe jak noże, garnki, patelnie czy pojemniki Gastro Norm ze stali nierdzewnej.

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska