Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

19 maja 2014, 11:45

„Od domu blisko, do domu wszystko” - kampania reklamowa ODIDO

Warszawa, 16 maja 2014: „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja.

Kampania nawiązuje do dobrze znanego już hasła „Od domu blisko, do domu wszystko” i kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko Klienta oraz oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.

Na intensywną, dwutygodniową kampanię składają się 4 różne spoty telewizyjne. W każdym z nich zaprezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w prasie.

To już kolejna kampania sieci skupiająca się na przekazie, że w sklepach ODIDO łatwo i szybko można kupić wszystko, czego aktualnie potrzeba do domu, od drobnych produktów po większe zakupy. Nawiązanie akcji do hasła marki „Od domu blisko, do domu wszystko” ma podkreślić, że produkty w sklepach ODIDO zostały dobrane tak, aby klienci mogli zrobić w nich kompleksowe zakupy oraz mieli szeroki wybór świeżych artykułów.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom, kampanię po stronie MAKRO koordynuje MGA.

***

Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. SklepyODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku budżetowym 2012/2013 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 66 mld euro. Firma zatrudnia około 265 tysięcy pracowników i działach w ponad 2200 halach w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt, Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji można znaleźć na stronie na: www.metrogroup.de.

Załączniki

gazetka.jpg
rozmiar: 213 KB
typ: .jpg
tele tydzien_19_Makro ODIDO.PDF
rozmiar: 620 KB
typ: .PDF

Kontakt dla mediów

Inne formaty komunikatu