Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

28 stycznia 2016, 11:19

Łosoś „Sockeye” dostępny w Halach MAKRO

Warszawa, 28 stycznia 2016 – W ofercie sieci MAKRO pojawił się łosoś pacyficzny. Ta wyjątkowa ryba poławiana jest w krystalicznie czystych wodach, dzięki czemu ceniona jest za swój smak i wszechstronność kulinarnych zastosowań.

W świecie ryb i owoców morza, czerwony łosoś zajmuje szczególne miejsce. Żyjący swobodnie w wyjątkowo czystych, lodowatych wodach Alaski, swój niepowtarzalny smak, zwartą strukturę i głęboki, czerwony kolor mięsa, zawdzięcza żywieniu różnorodnym i naturalnym pokarmem, w skład którego wchodzą m.in. mniejsze ryby, skorupiaki, krewetki, a nawet kalmary. Dzięki swoim właściwościom, rybę tą charakteryzuje wszechstronność kulinarnych zastosowań – do wędzenia, grillowania, pieczenia, smażenia, czy gotowania na parze.

Co istotne, Stan Alaska jest światowym liderem we wprowadzaniu standardów odpowiedzialnego i przyjaznego środowisku zarządzania zasobami morskimi. Dzięki temu, połowy dzikiego łososia certyfikowane są tam zarówno zgodnie z wymogami organizacji FAO, jak i MSC (Marine Stewardship Council), a hodowla w warunkach sztucznych jest zakazana. Daje to konsumentom pewność, że otrzymują produkt najwyższej jakości, pełen wartości odżywczych, pozyskany z dbałością o środowisko i lokalny ekosystem.

Czerwony łosoś z Alaski poławiany jest w sezonie letnim, w okresie od czerwca do września.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów Real

Załączniki

Łosoś Sockeye_filet 2 .jpg
rozmiar: 318 KB
typ: .jpg
Łosoś Sockeye.jpg
rozmiar: 528 KB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Słowa kluczowe

kulinaria, Hale MAKRO

Inne formaty komunikatu