Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

12 maja 2016, 13:08

Pokaz kulinarny z cyklu ,,Szef dla Szefów"

6. maja 2016 w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie odbył się pokaz kulinarny z cyklu Szef dla Szefów, zorganizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry Polska. Potrawy przygotował i zaprezentował szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański. 

Wydarzenie było okazją do pogłębienia wiedzy kulinarnej; poznania nowych technik oraz rozmaitych sposobów przyrządzania potraw bazujących na rybach. Uczestników przywitał szef kuchni Paweł Serafin, który w ostatnim czasie dołączył do zespołu trenerów Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO. Tymczasem pokaz gotowania na żywo poprowadził zdobywca tytułu „Młody Talent” Żółtego Przewodnika Gault&Millau 2014, szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański.

 

Pośród zaprezentowanych dań znalazły się m.in. podwędzany pstrąg z szalotkowym vinaigrette, macro-sałatą i chrzanem oraz łosoś sous vide z sosem beurre blanc, kawiorem, groszkiem i pomidorami malinowymi. Potrawy zostały przygotowane w oparciu o produkty rybne firmy Graal, będącej partnerem wydarzenia.

W pokazie kulinarnym Szef dla Szefów udział wzięło ponad trzydziestu szefów kuchni.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Załączniki

293A6068.jpg
rozmiar: 470 KB
typ: .jpg
293A6190.jpg
rozmiar: 214 KB
typ: .jpg
293A6649.jpg
rozmiar: 333 KB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Inne formaty komunikatu