Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
14 września 2016, 11:39

MAKRO inwestuje w nowy kanał dystrybucji żywności

MAKRO inwestuje w nowy kanał dystrybucji żywności

Firma MAKRO Polska rozpoczęła budowę sieci platform dystrybucyjnych w kluczowych dla sektora HoReCa lokalizacjach Polski. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii rozwoju kanału dostaw B2B. Umowa na najem pierwszego magazynu została podpisana z firmą MLP Group.

Obok istniejących już hal MAKRO powstanie zupełnie nowa sieć platform dystrybucyjnych zlokalizowanych w lokalizacjach kluczowych pod kątem sektora gastronomicznego. Rozwój aktywnych dostaw dla sektora HoReCa jest częścią długoterminowej strategii firmy. Umowa najmu pierwszego magazynu została podpisana z firmą MLP Group. Pierwszy obiekt powstanie w okolicach Warszawy na terenie parku logistycznego MLP Pruszków II. Jego powierzchnia wyniesie 10,1 tys. metrów kwadratowych.

- Rozwijamy model wielokanałowy poprzez połączenie usług dystrybucji żywności i formatu cash & carry, które dopasowujemy do lokalnych potrzeb rynkowych – komentuje decyzję Eric Poirier, Prezes Zarządu MAKRO.

- Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z jedną z największych firm handlowych na świecie. To dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie, będące gwarantem naszych umiejętności i dużego zaufania, którym zostaliśmy obdarzeni - mówi Radosław T. Krochta, Prezes MLP GROUP S.A.

MAKRO inwestuje w unikalne magazyny dostosowane do potrzeb sektora HoReCa. Wielkość obiektów dostosowana będzie do wymogów lokalnych rynków. Magazyny zostaną zaopatrzone w najnowocześniejszą technologię, m.in. w system chłodniczy oparty na technologii CO2, który zapewni niskie zużycie energii i wysoki poziom ochrony środowiska. Platformy dystrybucyjne zagwarantują klientom HoReCa stałą dostępność, najszerszy wybór oraz najwyższą jakość produktów.

Oferta MAKRO dostosowywana jest do potrzeb najbardziej wymagających klientów HoReCa, podczas gdy nasze siły sprzedaży pracują nad wzmacnianiem relacji z sektorem. W dystrybucji liczy się przede wszystkim niezawodność. Regionalne platformy pozwolą nam skrócić czas realizacji zamówień przy zachowaniu najwyższej jakości produktów – podsumowuje Eric Poirier.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,