Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

18 lipca 2017, 10:21

MAKRO Polska rozwija akcję CSR-ową "Nie marnuję, pakuję"

We wszystkich halach MAKRO w Polsce rozpoczęła się akcja promująca program odpowiedzialności społecznej "Nie marnuję, pakuję". Na klientów sieci hurtowni czekają materiały informacyjno-edukacyjne oraz zniżki na artykuły jednorazowe do pakowania żywności.

Rocznie na świecie marnuje się 1,3 mld ton jedzenia, a w samej Europie 100 mln ton. Najwięcej jedzenia wyrzuca się w gospodarstwach domowych, a na drugim miejscu znajduje się gastronomia – restauracje i firmy cateringowe. W odpowiedzi na rosnący problem marnowania żywności MAKRO Polska prowadzi projekt odpowiedzialności społecznej "Nie marnuję, pakuję". Program, nad którym mecenat objęła Federacja Polskich Banków Żywności, zaadresowany jest do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Poprzez plakaty, ulotki i inne materiały edukacyjne ma on na celu zachęcać do zabierania ze sobą nieskończonego posiłku z restauracji. Do akcji dołączyły warszawskie lokale Tel Aviv i Rani.

MAKRO Polska postanowiło rozszerzyć działania w ramach programu o ogólnopolską akcję promocyjną. We wszystkich halach w Polsce do 31 lipca br. obowiązuje 10% zniżki przy zakupie artykułów jednorazowych za minimum 100 zł. Poprzez rabat MAKRO Polska chce zachęcić swoich klientów, w tym właścicieli lokali gastronomicznych, do pakowania nieskończonego posiłku „na wynos” dla gości. Wszystkie hale zostały oznakowane naklejkami oraz edukacyjnymi plakatami, klienci mogą także zabrać ze sobą broszury informacyjne, które podpowiedzą, jak zaradzić problemowi marnowania żywności, a przy tym ograniczyć negatywny wpływ na nasz ekosystem.

Kontakt dla mediów

Inne formaty komunikatu