Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
28 września 2017, 09:15

MAKRO Polska na wystawie METRO unboxed

MAKRO Polska na wystawie METRO unboxed

Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa „METRO unboxed” w Düsseldorfie. Przez blisko trzy tygodnie, do 2 października, członkowie METRO AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się także MAKRO Polska.


Interaktywna wystawa „METRO unboxed” towarzyszy odbywającemu się obecnie w Düsseldorfie festiwalowi kultury. W jej ramach METRO AG prezentuje współczesny handel hurtowy i detaliczny, najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy oraz nowości produktowe. W wydarzeniu biorą udział wystawcy z 35 krajów, w których działa grupa METRO. Prezentują oni specyfikę swojego regionu, lokalną kulturę i specjalności, takie jak wino mołdawskie czy hiszpańska szynka serrano.

W wystawie „METRO unboxed” bierze udział również sieć hurtowni MAKRO Polska. Prezentuje zwiedzającym swoją bogatą, 23-letnią historię w Polsce, bliskie relacje z klientami oraz wprowadzane z myślą o nich rozwiązania, m.in. aplikację mobilną, nowoczesne systemy zamówień i platformy dystrybucyjne, spotkania, szkolenia i warsztaty edukacyjne w ramach Akademii Inspiracji MAKRO czy programów takich jak Szef dla Młodych Talentów, Szef dla Szefów, Super Sklep. Goście mogą także spróbować regionalnego przysmaku, jakim jest sękacz podlaski oraz zabrać na pamiątkę specjalnie przygotowaną pocztówkę z Polski.

"Poprzez „METRO unboxed" chcemy zaprezentować światu nowe METRO, które powstało po lipcowym podziale grupy METRO na dwie oddzielne spółki. Pokazujemy naszą odpowiedzialność społeczną, to, jak pomagamy kształtować życie miast i miasteczek oraz jak wspieramy niezależnych właścicieli biznesów z całego świata" – mówi Olaf Koch, Prezes Zarządu METRO AG – "W trakcie wystawy „METRO unboxed” nie tylko prezentujemy, co się dzieje obecnie w świecie handlu hurtowego i detalicznego, ale zabieramy zwiedzających w podróż w przyszłość, po trendach w żywieniu i technologii. Przede wszystkim pokazujemy, jak ważne jest dla nas wzmacnianie zrównoważonego rozwoju w handlu hurtowym i detalicznym."

Czasowa wystawa „METRO unboxed” to 38 jednostek wystawienniczych na 2000 metrach kwadratowych, w specjalnie skonstruowanym, dwupiętrowym pawilonie, który mieści w sobie sale ekspozycyjne, forum z małą sceną i restauracją oraz 16-metrową wieżę widokową. Połowa ścian zewnętrznych obiektu została wykonana z desek z nieprzetworzonego drewna. Po zamknięciu ekspozycji pawilon zostanie rozebrany, a niemal wszystkie wykorzystane w budowie materiały zostaną poddane recyklingowi.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,