Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
5 października 2017, 15:58

1500 sklepów ODIDO bierze udział w Dniu Własnego Biznesu

1500 sklepów ODIDO bierze udział w Dniu Własnego Biznesu

Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest w 26 krajach na świecie, a w Polsce organizowany już po raz drugi przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W tym roku święto wszystkich przedsiębiorców przypada na 10 października. Do akcji dołączyło 1500 sklepów detalicznych sieci franczyzowej ODIDO, należącej do MAKRO Polska. Z myślą o nich sieć hurtowni przygotowała specjalne oferty, promocje, rabaty i gratisy.

Wspólnie z Unilever zorganizowano promocję, w ramach której przy zakupie zestawów wybranych produktów właściciele sklepów otrzymują gratis mleczka CIF. Natomiast przy zakupie produktów Coca-Cola Zero Cukru otrzymają oni zestaw naklejek i plakatów z Robertem Lewandowskim. Na właścicieli sklepów ODIDO czekają także produkty marki Fine Life w promocyjnych cenach. Dzięki specjalnym ofertom, mogą oni proponować swoim klientom produkty w niższych cenach oraz wręczać gratisy.

Dodatkowo wszystkie biorące w akcji sklepy ODIDO otrzymają specjalny pakiet materiałów promocyjnych do oznakowania sklepu oraz zostaną umieszczone na interaktywnej mapie na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Dzięki temu klienci mogą odnaleźć interesujące ich promocje i korzystać z nich w Dniu Własnego Biznesu 10 października aż do 14 października lub do wyczerpania zapasów.

Więcej szczegółów o akcji i interaktywna mapa ofert specjalnych znajduje się na stronie internetowej www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska