Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

11 października 2017, 11:01

Ostatnia szansa na nagrody od MAKRO Polska

Wycieczki do Madrytu i samochody Skoda Fabia to jedne z wielu nagród, jakie można zdobyć w ramach akcji „23. Urodziny ze smakiem” MAKRO Polska. Dodatkowo w sieci hurtowni czeka specjalna oferta produktów z Hiszpanii, z której pochodzi Michel Moran – ambasador kampanii.

Rozpoczyna się ostatni etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska, której celem jest zachęcenie klientów do wspólnego poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 10 a 23 października na półkach hal dostępne są produkty kuchni hiszpańskiej, m.in. kiełbasy chorizo, owcze sery czy dojrzewające w południowym słońcu oliwki.

Wśród osób, które w tym czasie zrobią w MAKRO zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych pięć dwuosobowych wycieczek do Madrytu i samochód Skoda Fabia. To ostatnia szansa na wygraną. Łączna pula nagród w urodzinowej loterii to 20 wycieczek (do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu) oraz cztery samochody.

Z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci zbierają punkty za zakupy i wymieniają je na rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę – ponad 70 produktów, w tym wysokiej jakości sprzęty elektroniczne.

Do świętowania przyłączyła się także Coca-Cola. Klienci, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę zdobyć samochód Fiat Qubo oraz bony o wartości 250 zł na zakupy w MAKRO.

Uruchomiono także specjalny konkurs z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także ODIDO. Mogą oni zbierać punkty m.in. za zakup produktów marek własnych czy z wybranych gazetek promocyjnych, a następnie wymieniać je na nagrody – notebooki, tablety i bony paliwowe, które ułatwią codzienne prowadzenie biznesu.

Ambasadorem „23. Urodzin ze smakiem” MAKRO Polska jest Michel Moran – szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce. Akcji towarzyszy kampania w Internecie, w tym na portalach branżowych i w mediach społecznościowych oraz w radiu – spoty reklamowe emitowane są m.in. w stacjach RMF FM, RMF Classic, Radio ZET, ZET Gold czy Złote Przeboje. Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

Załączniki

Kontakt dla mediów

Słowa kluczowe

MAKRO, MAKRO Polska, Michel Moran

Inne formaty komunikatu