Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
10 stycznia 2018, 10:00

„Pewne rzeczy są tak stare, że aż nowe” – wywiad z Maciejem Nowickim inicjuje nową serię w publikacjach „MAKRO dla gastronomii”

„Pewne rzeczy są tak stare, że aż nowe” –  wywiad z Maciejem Nowickim inicjuje nową serię  w publikacjach „MAKRO dla gastronomii”

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła cykl wywiadów z najważniejszymi postaciami polskiej gastronomii. Rozmowy będą ukazywać się w comiesięcznych publikacjach „MAKRO dla gastronomii”. Nową serię zainicjował wywiad z Maciejem Nowickim – szefem kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie.

W styczniu 2018 roku swoją premierę miała publikacja „MAKRO dla gastronomii” w nowej, odświeżonej formie. Od teraz na okładkach publikacji co miesiąc będą gościć najlepsi szefowie kuchni w Polsce. Ponadto wewnątrz znajdą się wywiady z bohaterami danego numeru oraz skomponowane przez nich autorskie receptury na dania.

Na okładce styczniowego wydania zagościł Maciej Nowicki – szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie oraz lider programu Polskie Skarby Kulinarne, prowadzonego przez MAKRO Polska. W wywiadzie opowiada on m.in. o początkach swojej kariery w gastronomii, pasji historycznej oraz umiejętności łączenia w kuchni przeszłości i przyszłości. Podzielił się również przepisami na biankę z gruszką, figami i tłuczonymi pistacjami, kaczkę z suszonymi śliwkami, jelenia z żurawiną na selerze z karczochem czy pulpety jagnięce z marmoladą cebulową.

W publikacji „MAKRO dla gastronomii” zaprezentowano także m.in. aktualną ofertę handlową, promocje, nowości produktowe, porady,  wskazówki  oraz informacje o inicjatywach sieci hurtowni, takich jak program Szef dla Młodych Talentów, skierowany do młodych kucharzy, stawiających pierwsze kroki w karierze.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,