Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
26 kwietnia 2018, 11:34

Wojciech Harapkiewicz na okładce „MAKRO dla gastronomii”

Wojciech Harapkiewicz na okładce „MAKRO dla gastronomii”

„Nie użyczyłbym swojego nazwiska, gdybym nie był przekonany do tego projektu, bo za długo na to nazwisko pracowałem” – mówi Wojciech Harapkiewicz o swojej nowej roli ambasadora marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. W najnowszym wydaniu „MAKRO dla gastronomii” można nie tylko znaleźć wywiad z Harapkiewiczem, ale też jego autorskie przepisy.

 

Sieć hurtowni MAKRO Polska kontynuuje cykl wywiadów z najważniejszymi postaciami polskiej gastronomii. Bohaterem najnowszego wydania publikacji „MAKRO dla gastronomii” jest Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska oraz ambasador nowych marek dedykowanych profesjonalistom w gastronomii – MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.

 

Wojciech Harapkiewicz w wywiadzie opowiada m.in. o swojej pracy w Dworzysku, wyzwaniach, szkoleniu młodych kucharzy w ramach programu Szef dla Młodych Talentów oraz nowej roli, w jakiej w jakiej się znalazł. „Testuję nowości, których wciąż przybywa, podsuwam inspiracje, sygnalizuję najnowsze trendy, dzięki czemu MAKRO szybko wzbogaca ofertę o nieszablonowe produkty” – opowiada o swojej pracy jako ambasadora marek MAKRO dla gastronomii.

 

W numerze znaleźć można również autorskie przepisy Wojciecha Harapkiewicza na burgera z dziczyzną, ceviche z łosia, ptasie mleczko z tatarem mango czy pieczonego sandacza z salsą paprykowo-pomidorową i marynowaną cukinią. W publikacji „MAKRO dla gastronomii” zaprezentowano także m.in. aktualną ofertę handlową, promocje, nowości produktowe, porady i inspiracje.

 

Wszystkie produkty MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Produkty marki MAKRO Premium cechują się ponad-przeciętnymi standardami jakości oraz dedykowane są najbardziej wymagającym klientom. Natomiast MAKRO Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne. Obecnie na półkach hal MAKRO można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska