Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Handel detaliczny

17 października 2014

Franczyza bardziej opłacalna niż handel niezależny, co potwierdza badanie opinii MAKRO przeprowadzone wśród właścicieli sklepów

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe – to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie MAKRO Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy. ...

więcej
2 października 2013

Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food – marki własnej MAKRO

 Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach MAKRO w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci MAKRO okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji. ...

więcej