Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Handel detaliczny

23 lipca 2018

Polacy chodzą do sklepów spożywczych… na kawę i zapiekanki (wideo)

Rynek sklepów spożywczych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W zwiększeniu szans na utrzymanie się w biznesie może pomóc związanie się z siecią franczyzową. Pozwala to m.in. być na bieżąco z trendami obecnymi wśród konsumentów. A jak pokazują badania, często nie chodzą oni do osiedlowych sklepów tylko po to, by zrobić zakupy spożywcze.

więcej
17 października 2014

Franczyza bardziej opłacalna niż handel niezależny, co potwierdza badanie opinii MAKRO przeprowadzone wśród właścicieli sklepów

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe – to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie MAKRO Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy. ...

więcej
2 października 2013

Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food – marki własnej MAKRO

 Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach MAKRO w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci MAKRO okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji. ...

więcej