Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Informacje ogóle

17 grudnia 2015

METRO GROUP utrzymuje wzrostowy trend w roku 2014/2015

Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .

więcej
2 grudnia 2015

MAKRO partnerem drugiej polskiej edycji żółtego przewodnika Gault & Millau

Ostatni weekend listopada był zdecydowanie najgorętszym w tym roku! Za nami prawdziwe święto polskiej gastronomii – uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym szefom kuchni i premiera II edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska. Sieć hurtowni MAKRO wsparła premierę przewodnika jako partner i zaznaczyła swoja obecność na gali poprzez stoisko, na którym zaprezentowano pokazowe talerze i przystawki nawiązujące do kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i francuskiej.

więcej