Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

16 kwietnia 2018

Jak Polacy postrzegają kuchnię polską? – wyniki badania

Kuchnia polska ma smak słony, a typowe polskie potrawy to bigos, żurek i kotlety schabowe – pokazują wyniki badania „Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?” przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie MAKRO Polska na potrzeby programu Polskie Skarby Kulinarne.

więcej
13 kwietnia 2018

„Pewne rzeczy są tak stare, że aż nowe” – nowy program edukacyjny Polskie Skarby Kulinarne

Kuchnia polska to nie tylko bigos, żurek i kotlet schabowy, ale prawdziwe bogactwo smaków, które kształtowało się przez wieki czerpiąc z różnych kultur. Program Polskie Skarby Kulinarne ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju i rozbudzenie wśród nich patriotyzmu kulinarnego. Mecenasem programu jest MAKRO Polska, a głównym partnerem – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Konferencja prasowa inaugurująca program odbyła się 10 kwietnia br. w Akademii Inspiracji MAKRO.

więcej
11 kwietnia 2018

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. ...

więcej
4 kwietnia 2018

Znamy zwycięzców pierwszej edycji Wyzwania MAKRO Chefa

Poznaliśmy zwycięzców pierwszej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Zdaniem jury najlepsze okazały się prace ze szkół w Żychlinie, Kluczborku oraz Wejherowie. Nagrody publiczności zdobyły natomiast zespoły z Bochni, Kluczborka i Nakła Śląskiego. W kwietniu rozpoczyna się druga edycja konkursu.

więcej