Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

19 czerwca 2018

Jak Polacy zamawiają jedzenie? W jakich mediach społecznościowych szukają rekomendacji? Najnowsze trendy w raporcie "Polska na Talerzu 2018"

Coraz więcej Polaków odwiedza lokale gastronomiczne, a przy ich wyborze kierują się rekomendacjami znajomych lub rodziny oraz opiniami z serwisów społecznościowych i portali – przede wszystkim z Facebooka. Jedzenie na wynos zamawiamy przez telefon, rzadziej przez strony internetowe, a największe znaczenie ma dla nas czas dostawy – pokazują wyniki raportu „Polska na Talerzu 2018”, przygotowanego przez MAKRO Polska na podstawie badania przeprowadzonego przez IQS.

więcej
18 czerwca 2018

Dolnośląski rynek gastronomiczny - sonda

Czy na dolnośląskim rynku HoReCa widać już przedwakacyjne poruszenie? Jakie stoją największe wyzwania przed jego przedstawicielami? Zapraszamy do obejrzenia sondy zrealizowanej podczas spotkania z cyklu Szef dla Szefów we Wrocławiu, w której wypowiadają się przedstawiciele branży gastronomicznej z Dolnego Śląska.

więcej
12 czerwca 2018

Zwycięzcy drugiej edycji Wyzwania MAKRO Chefa

W drugiej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa wzięło udział 20 szkół z całej Polski, których zadaniem było przygotowanie receptury na danie street food z wykorzystaniem produktów MAKRO Chef i MAKRO Premium. Zdaniem jury najlepsze prace przygotowały zespoły ze szkół w Złotym Potoku, Sokółce i Szczecinie. Nagrody publiczności zdobyły natomiast zespoły z Rawy Mazowieckiej, Szczecina i Turku.

więcej
7 czerwca 2018

Bezpłatna książka edukacyjna wydana przez MAKRO dotarła do wszystkich szkół gastronomicznych w Polsce

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu Szef dla Młodych Talentów wydała książkę edukacyjną „Mix Wiedzy Kulinarnej”. Książkę bezpłatnie otrzymały wszystkie 2100 szkół w Polsce, które kształcą na kierunkach gastronomicznych. Celem książki jest rozpowszechnianie wiedzy o nowoczesnych technikach kulinarnych, produktach z całego świata wykorzystywanych w profesjonalnych kuchniach oraz kulisach pracy w branży HoReCa.

więcej
28 maja 2018

Re-otwarcie hali MAKRO w Opolu

Hala MAKRO w Opolu została poddana przebudowie w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. Obiekt zyskał m.in. unowocześniony układ stoisk, większą przestrzeń ekspozycyjną oraz nowe rozwiązania technologiczne. 22 maja odbyło się uroczyste re-otwarcie z atrakcjami dla klientów.

więcej