Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

17 maja 2018

Ponad 200 uczniów szkół i klas gastronomicznych wzięło udział w Dniu Kariery zorganizowanym w Akademii Inspiracji MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach obchodów urodzin Akademii Inspiracji zorganizowała po raz pierwszy Dzień Kariery, w którym udział wzięło ponad 200 uczniów szkół i klas gastronomicznych z całej Polski. Celem wydarzenia było wsparcie młodzieży w rozwoju zawodowym i osobistym poprzez warsztaty i indywidualne konsultacje prowadzone przez ekspertów firmy.

więcej
8 maja 2018

Bociany, łabędzie i minogi, czyli co jedzono w dawnej Polsce? (wideo)

Współczesna kuchnia polska jest zdecydowanie uboższa przykładowo od tej z XVII i XVIII w. Wówczas, chociaż jadano mniej, spożywano produkty różnorodniejsze. Niczym wielce niezwykłym nie było np. zjedzenie bociana czy łabędzia. Wbrew temu, co mogłoby się nam wydawać, nie objadano się jednak cały czas mięsem, a ważne miejsce w jadłospisie stanowiły warzywa.

więcej
30 kwietnia 2018

Jak Polacy postrzegają rodzimą kuchnię? (wideo)

Bigos i kapuśniak to najbardziej typowe polskie potrawy, niezapożyczone z innych krajów – przynajmniej tak uważają respondenci, którzy wzięli udział w badaniu „Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?”. Co ciekawe, mimo tego to smak słony, a nie kwaśny badani uznali za najcharakterystyczniejszy dla naszej kuchni. Najmocniej kojarzoną z nią przyprawą jest z kolei według nich czosnek.

więcej
26 kwietnia 2018

Wojciech Harapkiewicz na okładce „MAKRO dla gastronomii”

„Nie użyczyłbym swojego nazwiska, gdybym nie był przekonany do tego projektu, bo za długo na to nazwisko pracowałem” – mówi Wojciech Harapkiewicz o swojej nowej roli ambasadora marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. W najnowszym wydaniu „MAKRO dla gastronomii” można nie tylko znaleźć wywiad z Harapkiewiczem, ale też jego autorskie przepisy.

więcej