Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Komunikaty prasowe

6 listopada 2017

Renesans polskiej kuchni (wideo)

Przez ostatnie kilkadziesiąt lat kuchnia polska była mocno zaniedbywana. Obecnie powoli się odradza. Z dużą chęcią sięgamy do naszej tradycji kulinarnej i czerpiemy z niej, co najlepsze. Co ważne, nie zamykamy się przy tym na wpływy kuchni zagranicznych, które mają nam wiele do zaoferowania - mówią eksperci programu Szef dla Młodych Talentów.

więcej
30 października 2017

"Handel jest kobietą" - wideorelacja z gali (wideo)

Zaprszamy na wideorelację z gali "Handel jest kobietą", podczas której MAKRO Polska wyróżniło liderki handlu tradycyjnego. Na uczestniczki czekało również wiele atrakcji, w tym prelekcje, panel dyskusyjny, warsztaty ze stylizacji i autorelaksacji, profesjonalny makijaż i sesja zdjęciowa.

więcej
27 października 2017

Ponad 270 uczestników z całej Polski na Mikserze Kulinarnym

W Mikserze Kulinarnym – bezpłatnym szkoleniu dla uczniów szkół gastronomicznych i młodych kucharzy – wzięło udział ponad 270 osób z całej Polski. To największa liczba uczestników w historii programu Szef dla Młodych Talentów, prowadzonego przez MAKRO Polska. Spotkanie poprowadzili Jakub Steuermark, Maciej Nowicki i Radosław Pernach.

więcej
24 października 2017

Nowa linia marek własnych MAKRO dla wizjonerów w gastronomii

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

więcej
23 października 2017

Inauguracja drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów

Rozpoczęła się druga edycja Szefa dla Młodych Talentów – programu edukacyjnego dla uczniów szkół gastronomicznych, prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Nowy cykl zainaugurował Mikser Kulinarny, w którym udział wzięło 200 osób z całej Polski.

więcej
18 października 2017

Polki w biznesie radzą sobie dobrze (wideo)

Zmienia się obraz polskich kobiet – są coraz bardziej przedsiębiorcze i odnoszą sukcesy. Polki zrywają ze stereotypami, walczą z ograniczeniami i pokazują, że doskonale radzą sobie w biznesie. Dzięki naturalnej łatwości nawiązywania kontaktów, budują trwałe relacje z kontrahentami i współpracownikami. Chętnie angażują się także w inicjatywy prospołeczne. To niejedyne typowe dla liderów przyszłości cechy, które panie przejawiają.  Na temat wypowiadają się: Irmina Trefoń z MAKRO Polska, prowadząca galę "Handel jest kobietą", Malka Kafka i Agnieszka Kramm.

więcej