Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
19 sierpnia 2013, 12:07

Rusza kampania reklamowa marki Aro

19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów.

Hasło przewodnie kampanii to „Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej”. W spocie reklamowym zaprezentowana jest różnorodność produktów marki Aro, od artykułów spożywczych po przemysłowe. Reklama emitowana będzie w takich stacjach telewizyjnych jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery. Kampania rusza także we wszystkich halach MAKRO oraz sklepach sektora handlu tradycyjnego, których właściciele zaopatrują się w produkty Aro. Jest to już trzecia kampania reklamowa tej marki. Zeszłoroczna inicjatywa przyniosła dziesięcioprocentowy wzrost świadomości wśród konsumentów oraz zwiększyła chęć zakupu produktów Aro. W tym roku celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi klientów na konkurencyjną cenę artykułów i ich bogatą ofertę. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing Sp. z. o. o. Kampania trwa od 19.08 do 15.09 br.

Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną.  Jest to jedna z pierwszych marek własnych na rynku ogólnopolskim. Produkty z logotypem Aro obecne są dzisiaj w halach MAKRO i METRO w 29 krajach świata. Markę wyróżnia gwarancja najniższej ceny, co umożliwia klientom MAKRO skuteczną walkę z konkurencją. Charakter marki najlepiej wyraża hasło „Aro – zawsze najtaniej!”. Aro od zawsze cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. W Polsce w swoim asortymencie posiada ponad 1000 produktów, z których ok. 700 to artykuły spożywcze, a 300 to przemysłowe. Produkty sygnowane marką Aro znajdziemy w każdej kategorii, poczynając od nabiału, wędlin, czy ryb, a kończąc na kosmetykach lub karmie dla zwierząt. Marka Aro to również gwarancja kontrolowanej jakości, która nieustannie sprawdzana jest przez doświadczony zespół Zarządzania Jakością MAKRO.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska