Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
16 czerwca 2016, 16:13

ODIDO – spotkanie z trójmiejskimi detalistami

ODIDO – spotkanie z trójmiejskimi detalistami

Właściele sklepów należący do sieci franczyzowych oczekują większego wsparcia ze strony franczyzodawcy, ale jednocześnie gotowi są na zacieśnienie współpracy i umocnienie relacji z siecią. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma Makro organizuje cykliczne spotkania z klientami prowadzącymi placówki pod szyldem ODIDO.

 

Na wydarzenie, które obyło się w czerwcu br. firma zaprosiła 120 detalistów z ponad 60 trójmiejskich placówek. Celem spotkania było m.in. przedstawienie najważniejszych aspektów działania w ramach sieci, jak również zaprezentowanie klientom planów oraz nowych rozwiązań.

 

Przedstawiciele sieci wysłuchali opinii klientów, którzy podzielili się swoimi problemami, potrzebami i oczekiwaniami względem MAKRO. Dodatkowym punktem wydarzenia było wyróżnienie najlepszych właścicieli sklepów.

 

- Spotkania z właścicielami placówek działających w ramach ODIDO są stałym elementem funkcjonowania  sieci. Oprócz omówienia głównych aspektów działania, mamy możliwość zaprezentowania klientom planów na przyszłość i nowych rozwiązań – mówi Tomasz Krupski, Kierownik ds. Operacji Franczyzy. Spotkania dają możliwość poznania bieżącej oceny podejmowanych działań i są szansą na jeszcze lepszy rozwój współpracy z klientami – dodaje.

 

* * *

Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.

Załączniki

odido.jpg
odido.jpg
odido.jpg
rozmiar: 38,8 kB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska