Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz pierwszy otrzymała prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace przyznawane przez redakcję portalu Marka Pracodawców. Nagroda ta jest potwierdzeniem nowoczesnego podejścia do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz pierwszy otrzymała prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace przyznawane przez redakcję portalu Marka Pracodawców. Nagroda ta jest potwierdzeniem nowoczesnego podejścia do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
W tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023” – przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – doceniona została maksymalna liczba 5 projektów ESG MAKRO Polska. Premiera publikacji odbyła się 16 kwietnia 2024 roku.
Właściciel sklepu ODIDO w miejscowości Grodzisko Górne w województwie podkarpackim opowiada o tym, jak przebiega współpraca z siecią ODIDO oraz jakie rezultaty widzi po dołączeniu do marki.
Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2020 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg międzynarodowy i działa w 7 krajach.
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma przeszła od momentu otwarcia swojej pierwszej hali w 1994 roku. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz w kanale display przy użyciu dedykowanych kreacji wizerunkowych.
Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze i nowoczesny szyld to główne argumenty, wskazane przez właścicieli sklepu ODIDO w Gryfinie, których zapytaliśmy o zalety dołączenia do modelu Elevate. Podkreślili również, że zawsze mogą liczyć na wsparcie doradcy, który pomaga im m.in. w doborze asortymentu i przedstawia najkorzystniejsze oferty.
Sieć hurtowni MAKRO Polska została sponsorem strategicznym siedemnastej edycji konkursu Włoskiej Sztuki Kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie.