Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

21 lutego 2023

200 franczyzobiorców w sieci ODIDO

Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 roku planowane są kolejne otwarcia sklepów.

więcej
16 lutego 2023

Napoje roślinne – nowości w ofercie METRO Chef

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza nowe produkty w ramach linii marki METRO Chef. Do oferty dołącza dziewięć rodzajów napojów roślinnych w dwóch liniach: klasycznej oraz dla baristów. Produkty będące alternatywą dla tradycyjnego mleka posiadają certyfikat BIO i są w 100% wegańskie.

więcej
14 lutego 2023

Znamy laureatów konkursu ODIDO „Zostań Mistrzem Zakupów”

7 lutego w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Zostań Mistrzem Zakupów”. Akcja była skierowania do wszystkich franczyzobiorców działających w ramach sieci ODIDO. Łączna wartość nagród konkursowych przekroczyła 500 tys. zł, a nagrodami głównymi były auta dostawcze. ...

więcej
26 stycznia 2023

Cykl edukacyjny „Ciao Italia” dla restauratorów

W styczniu MAKRO Polska wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa. Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło się 24.01 w restauracji Concordia Taste w Poznaniu. Wzięło w nim udział kilkudziesięciu uczestników. Za przygotowanie dań pokazowych odpowiadali Szefowie Kuchni Giancarlo Russo oraz MAKRO Polska. Kolejne warsztaty odbędą się w Trójmieście, Katowicach oraz Lublinie.

więcej
10 stycznia 2023

365 dni w MAKRO Polska

Mimo wyzwań rynkowych zespół MAKRO Polska osiągnął wyznaczone cele w minionym roku. Firma m.in. odnotowała ponad miliard złotych obrotu w sprzedaży marek własnych, otworzyła setny sklep ambasadorski ODIDO, a w ramach zielonej transformacji przebudowała kolejne trzy hale. Wdrożono również nową strategię sCore, która jest ugruntowaniem hurtowego DNA MAKRO Polska.

więcej