Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
22 sierpnia 2017, 16:15

Bony dla przedsiębiorców od MAKRO Polska i Visa

Sieć hurtowni MAKRO Polska oraz Visa rozpoczęły wspólną kampanię promocyjną. Do 3 września br. przedsiębiorcy mogą zdobyć bon towarowy o wartości 50 zł na  zakupy w sieci MAKRO oraz wziąć udział w loterii z nagrodami pieniężnymi.

Kampania promocyjna jest kolejnym etapem wsparcia i edukacji przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych. W każdy weekend od 4 sierpnia do 3 września br. przedsiębiorcy, którzy dokonają zakupów za minimum 500 zł w halach MAKRO Polska i opłacą je kartą Visa, otrzymają bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy w tej sieci hurtowni. Promocja rozpoczyna się o godz. 17:00 w piątek i trwa do północy w niedzielę lub do wyczerpania zapasów – dziennie do rozdania jest 1000 bonów. Dodatkowo, przez cały okres trwania promocji, klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania są bony o wartości 1000 zł.

„W MAKRO Polska nieustannie rozwijamy nowe sposoby dostawy i płatności, by sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wspólnie z Visa intensywnie promujemy transakcje bezgotówkowe, które ze względu na swoją wygodę i bezpieczeństwo stają się coraz bardziej popularne. Ważnym udogodnieniem dla klientów są także znajdujące się przy każdej hali Makro wpłatomaty, dzięki którym można zasilić swoje konto utargiem w gotówce, a następnie zrealizować wydatki kartą Visa” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

„Kolejna już współpraca z siecią hurtowni MAKRO jest elementem naszych długofalowych działań, mających na celu zachęcanie przedsiębiorców do ograniczania korzystania z gotówki na rzecz transakcji bezgotówkowych kartami Visa. Regularnie przypominamy o korzyściach z płacenia kartami firmowymi Visa i obserwujemy, że zyskują one coraz większe uznanie wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wyrazem tego jest m.in. uzyskanie przez Visa, drugi rok z rzędu, tytułu Marki Godnej Zaufania wśród przedsiębiorców w kategorii systemy płatnicze” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce. 

Korzystając z kart firmowych Visa, przedsiębiorcy mogą łatwo i skutecznie oddzielić wydatki firmy od wydatków osobistych. Karta pozwala na dostęp do środków firmowych niezależnie od miejsca –

 jest bezpiecznym narzędziem do dokonywania szybkich płatności w sklepach internetowych oraz zakupów za granicą. Banki wydające karty firmowe Visa mogą umożliwić ich indywidualną konfigurację oraz m.in. dostęp do Visa Business Reporting – narzędzia online umożliwiającego tworzenie raportów i otrzymywanie powiadomień.

„Na wzrost popularności kart firmowych wśród przedsiębiorców duży wpływ ma fakt, że są one coraz powszechniej akceptowane w miejscach, w których załatwiają oni różnego rodzaju transakcje i formalności  – od urzędów, przez placówki pocztowe, aż po zakupy firmowe w takich sieciach, jak MAKRO” – dodaje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Promocję Visa i MAKRO wspiera kampania reklamowa w radiu, w Internecie – w tym poprzez media społecznościowe – w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach, na stacjach benzynowych oraz w halach sieci MAKRO.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,