Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „MAKRO Polska“

12 września 2018

MAKRO Polska głównym sponsorem siódmej edycji programu „MasterChef”

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.

więcej
30 sierpnia 2018

"Triki szefa kuchni" - jak przygotować ananasa?

Ananas to owoc pełen witamin i słodyczy, który świetnie sprawdzi się m.in. jako składnik pysznej sałatki. Jak pokroić ananasa i przygotować go z melisą oraz miodem w tym odcinku "Trików szefa kuchni" pokazuje Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.

więcej
28 sierpnia 2018

Obrane i gotowe do dalszej obróbki warzywa w ofercie MAKRO

W sieci hurtowni MAKRO Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej.  Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.

więcej
13 sierpnia 2018

"Triki szefa kuchni" - przepis na labraksa ze słodką nutą (wideo)

Filet z labraksa ze skórą smażony na maśle, podany na sałatce ze słodką pulpą mango, chrupiącym fenkułem i sałatą frisee... Brzmi smacznie? Jak przygotować takie danie, pokazuje w kolejnym odcinku "Trików szefa kuchni" Wojciech Harapkiewicz - szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.

więcej
27 lipca 2018

Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.

więcej
17 lipca 2018

Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych. Czy restauratorzy zauważają ten trend? (wideo)

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

więcej