Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

26 kwietnia 2024

DISH nowoczesnym systemem zarządzania restauracją

Sieć hurtowni MAKRO Polska umożliwia klientom wdrożenie cyfrowych rozwiązań w restauracjach. Oferuje dostęp do DISH – nowoczesnej platformy, dzięki której można skorzystać z narzędzi takich jak: strona internetowa, możliwość rezerwacji online czy dowozów.

więcej
25 kwietnia 2024

MAKRO Polska wspiera cele zrównoważonego rozwoju

W jubileuszowym roku sieć hurtowni opublikowała pierwszy Raport Niefinansowy Zrównoważonego Rozwoju za rok finansowy 2022/2023. Został on przygotowany w oparciu o najnowsze globalne wytyczne Global Reporting Initiative. Publikacja zawiera szczegółowe informacje na temat środowiskowych, zarządczych i społecznych działań firmy.  

więcej
24 kwietnia 2024

MAKRO Polska w gronie Friendly Workplace

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz pierwszy otrzymała prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace przyznawane przez redakcję portalu Marka Pracodawców. Nagroda ta jest potwierdzeniem nowoczesnego podejścia do polityki personalnej i rozwoju pracowników.

więcej
16 kwietnia 2024

MAKRO Polska dzieli się dobrymi praktykami ESG

W tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023” – przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – doceniona została maksymalna liczba 5 projektów ESG MAKRO Polska. Premiera publikacji odbyła się 16 kwietnia 2024 roku.

więcej
10 kwietnia 2024

Akademia Handlu Detalicznego świętuje 2 urodziny

Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2020 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego.  Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg międzynarodowy i działa w 7 krajach.

więcej
26 marca 2024

Trwa jubileuszowa kampania marketingowa MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma przeszła od momentu otwarcia swojej pierwszej hali w 1994 roku. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz w kanale display przy użyciu dedykowanych kreacji wizerunkowych.

więcej