Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

30 maja 2016, 09:45

MAKRO otwiera sezon letni w Trójmieście i Krakowie

18. maja w Gdańsku i 24. maja w Krakowie miały miejsce symboliczne otwarcia sezonu letniego branży HoReCa, w których udział wzięło ponad 350 osób związanych ze środowiskiem gastronomicznym. Organizatorem wydarzeń z cyklu ,,Szef dla Szefów” była firma MAKRO Cash and Carry.

Budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami oraz dostarczenie wiedzy na temat nowości na rynku HoReCa - taka myśl przyświecała spotkaniom przeprowadzonym w Gdańsku i Krakowie.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzieli się, jak kształtują się preferencje kulinarne mieszkańców województwa pomorskiego i małopolskiego oraz poznali najnowsze trendy w sektorze gastronomicznym na podstawie raportu MAKRO - Polska na Talerzu 2016.

Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska, Justyna Adamczyk, przybliżyła kryteria oceny lokali gastronomicznych przez jego inspektorów i odpowiedziała na pytanie: Co zrobić, aby zagościć na kartach G&M? W spotkaniu w Gdańsku udział wzięła również właścicielka stołecznej restauracji Tel Aviv, Malka Kafka, która opowiedziała o globalnych trendach diet i możliwościach ich implementacji na rynku polskim. W Krakowie zorganizowany został pokaz kulinarny, który poprowadzili szef kuchni restauracji Corse, wyróżnionej w Żóltym Przewodniku Gault & Millau i Michelin - Main Cities of Europe 2016, Piotr Regucki oraz szefowa kuchni restauracji Zenit, uczestniczka piątej edycji kulinarnego show Top Chef, Anna Klajmon.

Uczestnicy wydarzeń mieli okazję poznać strategię wsparcia oraz ofertę MAKRO skierowaną do sektora HoReCa na Pomorzu i w Małopolsce, które przedstawili Dyrektor Obszaru Klientów MAKRO w Trójmieście, Wojciech Zagórski oraz Dyrektor Obszaru Klientów MAKRO w Krakowie, Renata Wróbel. Zaprezentowane zostały także nowości produktowe dostępne w sieci, o których opowiedzieli Piotr Kuziela i Robert Ciechomski - Target Group Managerowie Horeca w MAKRO.

Na spotkaniach z cyklu Szef dla Szefów pojawiło się ponad 350 osób związanych z branżą HoReCa, pośród których znaleźli się głównie właściciele i menadżerowie restauracji z województwa pomorskiego i małopolskiego.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Załączniki

Trójmiasto1.jpg
rozmiar: 403 KB
typ: .jpg
WYS_0079.jpg
rozmiar: 383 KB
typ: .jpg
DSC_8966.jpg
rozmiar: 17 MB
typ: .jpg
DSC_9023.jpg
rozmiar: 7 MB
typ: .jpg
Makro_krk.jpg
rozmiar: 9 MB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Inne formaty komunikatu