Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Raport "Polska na talerzu"

17 lipca 2018

Srebrne tsunami coraz częściej jada w lokalach gastronomicznych. Czy restauratorzy zauważają ten trend? (wideo)

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji, a co za tym idzie – zostawiają w nich coraz więcej pieniędzy. Jak wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” firmy MAKRO Cash & Carry Polska, w dni robocze wydajemy zwykle od 11 do 20 zł na jeden posiłek, z kolei w weekendy – od 21 do 30 zł. Co ciekawe, wyższe rachunki płacą często klienci powyżej 50. roku życia, którzy odgrywają na rynku gastronomicznym coraz większą rolę.

więcej
10 lipca 2018

Domowe jedzenie? Polacy coraz częściej mówią nie (wideo)

Aż 94% Polaków w ciągu ostatnich 6 miesięcy odwiedziło lokale gastronomiczne – wynika z raportu „Polska na Talerzu 2018” przygotowanego przez MAKRO Polska. Wybierając restauracje kierujemy się rekomendacjami znajomych lub rodziny i opiniami z Facebooka. Jak podkreślają eksperci, Polacy chętnie jadają poza domem, ponieważ lubią spotykać się ze znajomymi i odkrywać nowe, nieznane smaki.

więcej
19 czerwca 2018

Jak Polacy zamawiają jedzenie? W jakich mediach społecznościowych szukają rekomendacji? Najnowsze trendy w raporcie "Polska na Talerzu 2018"

Coraz więcej Polaków odwiedza lokale gastronomiczne, a przy ich wyborze kierują się rekomendacjami znajomych lub rodziny oraz opiniami z serwisów społecznościowych i portali – przede wszystkim z Facebooka. Jedzenie na wynos zamawiamy przez telefon, rzadziej przez strony internetowe, a największe znaczenie ma dla nas czas dostawy – pokazują wyniki raportu „Polska na Talerzu 2018”, przygotowanego przez MAKRO Polska na podstawie badania przeprowadzonego przez IQS.

więcej
20 września 2017

Pizzerie, food trucki czy targi śniadaniowe? Najnowsze trendy w raporcie ,,Polska na Talerzu 2017”

Innowacyjne rozwiązania gastronomiczne, pojawiające się w większych miastach Polski, cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Choć Polacy coraz częściej odwiedzają food trucki czy targi śniadaniowe, ich numerem jeden pozostają niezmiennie pizzerie – pokazują wyniki raportu Polska na Talerzu 2017, przygotowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska.

więcej