MAKRO Cash and Carry Polska S.A. ogłosiła dziś strategiczną decyzję o optymalizacji swoich procesów oraz swojej sieci operacyjnej, która obecnie obejmuje dwadzieścia dziewięć hal typu cash & carry w całej Polsce i dwa centra dystrybucji. ...
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. ogłosiła dziś strategiczną decyzję o optymalizacji swoich procesów oraz swojej sieci operacyjnej, która obecnie obejmuje dwadzieścia dziewięć hal typu cash & carry w całej Polsce i dwa centra dystrybucji. ...
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży pięć rodzajów soli marki MAKRO Premium. W ofercie znajdują się: płatki soli czarnej, paprykowej i cytrynowej oraz kwiat soli i sól himalajska.
Za nami kolejne spotkanie edukacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych organizowane w ramach programu Szef dla Młodych Talentów. W listopadowym Mikserze Kulinarnym udział wzięło ponad 170 młodych adeptów sztuki kulinarnej z całego kraju. Temat przewodni wydarzenia nawiązał do setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.
Sieć hurtowni MAKRO podpisała nowe umowy z MLP Group, zgodnie z którymi dostarczy ona dwa kolejne centra dystrybucyjne w Czeladzi oraz we Wrocławiu.
We wrześniu sieć hurtowni MAKRO rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Na wszystkich klientów czekają tysiące produktów w niższych cenach, moc atrakcji, loterie, konkursy i promocje.
W przeciągu niespełna 4 tygodni ponad 2000 firm dołączyło do ,,Dnia Własnego Biznesu” - międzynarodowego wydarzenia stanowiącego wyjątkową okazję do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów. Organizatorem akcji w Polsce jest sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry.
28 sierpnia, podczas największego festiwalu gastronomicznego w Polsce - ,,Żarcie na Kółkach”, wytypowano laureatów trzeciej edycji konkursu ,,Mistrzostwa Burgerowe”. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem głównym wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.