Sieć hurtowni MAKRO Polska umożliwia klientom wdrożenie cyfrowych rozwiązań w restauracjach. Oferuje dostęp do DISH – nowoczesnej platformy, dzięki której można skorzystać z narzędzi takich jak: strona internetowa, możliwość rezerwacji online czy dowozów.
Cyfrowe rozwiązania budzą coraz większe zainteresowanie nie tylko wśród konsumentów, ale również restauratorów. Potwierdza to raport „Polska na Talerzu 2023”, według którego ponad 50% respondentów wskazało digitalizację, a blisko 70% dostawę/dowóz jako potencjalny kierunek rozwoju.
Już od 2017 roku MAKRO podążając za trendami oraz oczekiwaniami klientów oferuje dostęp do DISH – nowoczesnego systemu służącego do zarządzania restauracją. Platforma ta pozwala między innymi na skorzystanie z narzędzi takich jak strony internetowej, wizytówki w Google, akceptację/ odrzucenie rezerwacji online oraz kontakt z gośćmi za pomocą social mediów.
– Obecnie kilkanaście procent naszych klientów korzysta z narzędzi digitalowych. Doceniają w nich przede wszystkim oszczędność czasu oraz zapewnienie konsumentom możliwości rezerwacji online również, gdy restauracja jest zamknięta – mówi Jakub Madaliński, Menadżer ds. digitalizacji HoReCa w MAKRO Polska. – Warto jednak podkreślić, że DISH to nie tylko możliwość zaistnienia online, ale także sposób na rozwój biznesowy marki, poprzez na przykład wdrożenie dostaw oraz zamówień na wynos – dodaje.
Dzięki DISH restaurator może w kompleksowy sposób zarządzać rezerwacjami poprzez ustawienie limitów, powiadomień oraz blokowanie stolików. Za pomocą jednego kliknięcia menadżer może potwierdzić lub anulować wizytę, a gość otrzymuje kompleksową odpowiedź.
– Jednym z największych wyzwań zanim rozpoczęliśmy współpracę z DISH był natłok wiadomości, które otrzymywaliśmy w mediach społecznościowych – mówi Rafał Fikas, Menadżer restauracji Butcher&Grill w Krakowie. – Ogromnym bonusem aplikacji jest fakt, że ponad 90% zapytań właśnie stamtąd zostało przekierowane na DISH, co zaoszczędziło pracę dwóch osób. Przeglądając statystyki doszliśmy do wniosku, że zyskaliśmy wielu gości dzięki temu, że narzędzie funkcjonuje 24 h na dobę. Obsłużyliśmy blisko 3000 klientów, a wielu z nich składało rezerwację po zamknięciu restauracji – dodaje.
Kolejną korzyścią płynącą z wdrożenia aplikacji DISH jest 0% prowizji przy systemie zamówień na wynos i z dostawą. Dzięki temu klienci mogą wprowadzić wyższą marżę bez dodatkowych opłat oraz stać się niezależni.
O DISH
DISH to nowoczesna platforma dla gastronomii, która daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online, indywidualny sklep z zamówieniami online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google. Z rozwiązań można skorzystać w ramach pakietu Starter, Professional Reservation, Dish Order lub Premium.