Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

12 maja 2016, 08:50

Szef kuchni Paweł Serafin - nowa twarz Akademii MAKRO

Do zespołu Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO dołączył nowy szef kuchni, Paweł Serafin. Jego zadaniem będzie zbudowanie i wdrożenie nowej koncepcji oferty szkoleniowej dla klientów HoReCa.

Paweł Serafin swoją karierę zawodową rozpoczął w 2004 roku, a doświadczenie zdobywał w Londynie w takich restauracjach jak Arancia, Manicomio, More i Zucca. Po powrocie do Polski przez 5 lat związany był z restauracją Freta 33, gdzie pełnił rolę szefa kuchni. W latach 2015 – 2016 pracował jako szef kuchni w restauracji Winny Garaż, wyróżnionej w Żółtym Przewodniku Gault & Millau 2016.

Choć z wykształcenia jest inżynierem w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, to gotowanie od zawsze było jego pasją, a praca w gastronomii sprawia mu największą przyjemność.

W MAKRO Paweł Serafin będzie odpowiedzialny za zbudowanie i wdrożenie nowej oferty szkoleniowej dla klientów HoReCa.

Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO to miejsce spotkań klientów oraz pracowników sieci, pragnących rozwijać się w zakresie Aktywnej Sprzedaży. Misją Akademii jest wspieranie przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego w podnoszeniu konkurencyjności na rynku oraz dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań biznesowych.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Załączniki

293A5697.jpg
rozmiar: 146 KB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Słowa kluczowe

MAKRO, MAKRO Polska, paweł serafin

Inne formaty komunikatu