Menu
Dla mediów

Twój Partner w Biznesie

 

Sieć sklepów ODIDO

16 czerwca 2016

ODIDO – spotkanie z trójmiejskimi detalistami

Właściele sklepów należący do sieci franczyzowych oczekują większego wsparcia ze strony franczyzodawcy, ale jednocześnie gotowi są na zacieśnienie współpracy i umocnienie relacji z siecią. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma Makro organizuje cykliczne spotkania z klientami prowadzącymi placówki pod szyldem ODIDO. ...

więcej
17 października 2014

Franczyza bardziej opłacalna niż handel niezależny, co potwierdza badanie opinii MAKRO przeprowadzone wśród właścicieli sklepów

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe – to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie MAKRO Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy. ...

więcej