Właściele sklepów należący do sieci franczyzowych oczekują większego wsparcia ze strony franczyzodawcy, ale jednocześnie gotowi są na zacieśnienie współpracy i umocnienie relacji z siecią. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma Makro organizuje cykliczne spotkania z klientami prowadzącymi placówki pod szyldem ODIDO.
Na wydarzenie, które obyło się w czerwcu br. firma zaprosiła 120 detalistów z ponad 60 trójmiejskich placówek. Celem spotkania było m.in. przedstawienie najważniejszych aspektów działania w ramach sieci, jak również zaprezentowanie klientom planów oraz nowych rozwiązań.
Przedstawiciele sieci wysłuchali opinii klientów, którzy podzielili się swoimi problemami, potrzebami i oczekiwaniami względem MAKRO. Dodatkowym punktem wydarzenia było wyróżnienie najlepszych właścicieli sklepów.
- Spotkania z właścicielami placówek działających w ramach ODIDO są stałym elementem funkcjonowania sieci. Oprócz omówienia głównych aspektów działania, mamy możliwość zaprezentowania klientom planów na przyszłość i nowych rozwiązań – mówi Tomasz Krupski, Kierownik ds. Operacji Franczyzy. Spotkania dają możliwość poznania bieżącej oceny podejmowanych działań i są szansą na jeszcze lepszy rozwój współpracy z klientami – dodaje.
* * *
Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.