Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
12 lutego 2013, 11:08

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej po raz drugi dla MAKRO

Sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry po raz drugi otrzymała prestiżowy Certyfikat Wiarygodności Biznesowej. Wyróżnienie zostało przyznane przez Dun and Bradstreet Poland – wiodącą na polskim rynku wywiadownię gospodarczą.

Certyfikacja MAKRO Cash & Carry na pierwszym poziomie, w czterostopniowej skali oceny potwierdza wysoką rentowność i płynność finansową firmy oraz daje gwarancję, że jej zadłużenie i rejestracja przeterminowanych płatności są znikome. 
 
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej to wyróżnienie przyznawane zarówno dużym organizacjom, jak i firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, które służy potwierdzeniu ich stabilnej sytuacji finansowej oraz pozytywnej ocenie kondycji biznesowej. W procesie certyfikacji analizowane są: moralność płatnicza, wskaźniki finansowe ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych oraz baza powiązań korporacyjnych i osobowych. Wyróżnienie przyznawane jest organizacjom niezależnie od ich specjalizacji i branży, w jakiej funkcjonują. W ostatnich latach Certyfikat Wiarygodności Biznesowej otrzymały firmy m.in. z sektora budowlanego, handlowego, IT czy medycznego.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska