Program „Szef dla Młodych Talentów” trwa. Eksperci z Akademii Inspiracji MAKRO aktywnie wspierają uczniów szkół gastronomicznych w rozwoju umiejętności kulinarnych oraz w zdobywaniu wiedzy na temat zawodu szefa kuchni.
Program „Szef dla Młodych Talentów” trwa. Eksperci z Akademii Inspiracji MAKRO aktywnie wspierają uczniów szkół gastronomicznych w rozwoju umiejętności kulinarnych oraz w zdobywaniu wiedzy na temat zawodu szefa kuchni.
Rodzina państwa Sznarkowskich jest dobrym przykładem kontynuowania handlowej tradycji. Pierwszy sklep założyli rodzice pana Wojciecha w 1995 roku. Od tego czasu branża bardzo się zmieniła. Sklep na bieżąco musiał być dopasowany do panujących czasów oraz potrzeb kupujących. Z tego względu właściciele podęli decyzję o przyłączeniu do sieci ODIDO. Ich 150-metrowa placówka działa pod zielono-pomarańczowym szyldem od 12 lat. W tym roku dołączyli do nowego formatu sklepów i zostali ambasadorami marki, będąc pewnymi, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż.
W listopadzie zaprosiliśmy naszych klientów do trzech naszych hal w nowej odsłonie. Re-otwarcie hali w Poznaniu odbyło się 16 listopada, w Rzeszowie 23 listopada, a w Bielsku-Białej 30 listopada. W ramach przebudowy hal wprowadziliśmy FEP (Freon Exit Program), powiększyliśmy obszar delivery, w tym magazyn delivery i strefę pre-picking, rozbudowaliśmy część chłodniczą i mroźniczą oraz zwiększyliśmy liczbę ramp. Zmianom uległy również dział Food, w którym przeznaczyliśmy więcej miejsca na ekspozycję paletową, ograniczając jednocześnie powierzchnie i w konsekwencji asortyment Non-Food.
Do niedzieli 26 listopada trwał Tydzień Kuchni Polskiej, specjalna akcja organizowana przez sieć hurtowni MAKRO Polska z okazji Święta 11 listopada. Wzięło w niej udział ponad 400 restauracji z całej Polski, które przygotowały kilka tysięcy dań kuchni polskiej w ramach kulinarnych obchodów Święta Niepodległości.
– Nawet przez chwilę nie mieliśmy wątpliwości, czy decyzja o przystąpieniu do nowego modelu ODIDO była słuszna. Dużo się zmieniło w wyglądzie naszego obiektu. Sprzedaż skoczyła o 30%, a klienci częściej nas odwiedzają i bardzo chwalą zmiany – zaznacza Agnieszka Kusaj, właścicielka sklepu w Sokolikach, w województwie śląskim.
17 listopada w miejscowości Gryfino koło Szczecina odbyło się otwarcie sklepu ODIDO w nowym formacie. Jest to kolejna ambasadorska placówka tej sieci w regionie zachodniopomorskim. Prowadzą ją Anna i Grzegorz Adamczykowie, związani z marką od 7 lat. ...
Sieć hurtowni MAKRO Polska nieustannie rozwija marki własne. Aby zapewnić najwyższą jakość, zarówno produkty jak i dostawcy podlegają licznym kontrolom. Prawdziwym hitem wśród asortymentu marek własnych jest labraks , dorada oraz argentyńska wołowina.