Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

8 listopada 2019

Menu w barwach narodowych

Sieć hurtowni MAKRO Polska konsekwentnie wspiera polskich producentów i podkreśla znaczenie regionalnych produktów w swojej ofercie. Wprowadzając program „Polskie Kultowe Smaki”,  podkreśla tym samym, jak ważnym elementem strategii jest współpraca z lokalnymi dostawcami. Przed Świętem Niepodległości natomiast promuje „Menu w barwach narodowych” i inspiruje klientów gastronomicznych, zachęcając ich do zaskakiwania gości daniami w kolorze polskiej flagi.

więcej
7 listopada 2019

Celebrujemy kulinarnie rocznicę niepodległości

Przed nami 101. rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę. Z tej okazji w dniach 11-17 listopada odbędzie się druga edycja Tygodnia Kuchni Polskiej, organizowana przez sieć hurtowni MAKRO. Wyselekcjonowane lokale z całego kraju wprowadzą do swojego menu biało-czerwone danie inspirowane kuchnią polską.

więcej
25 października 2019

Kuchnia Pomorza – tradycja w nowoczesnej odsłonie

Za nami czwarte spotkanie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny organizowane przez sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. 22 października w hotelu Sofitel Grand Sopot goście degustowali historyczne dania w nowoczesnej odsłonie, którym towarzyszyła opowieść o regionalnej kuchni Hanny Dzielińskiej, dziennikarki i popularyzatorki historii kultury i sztuki. W spotkaniu, będącym jednocześnie inauguracją trójmiejskiego szlaku kulinarnego uczestniczyło 100 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

więcej
22 października 2019

Wybierz swoją ulubioną restaurację na szlaku kulinarnym

Mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Zakopanego i Podhala oraz turyści mogą oddać głos na swój ulubiony lokal biorący udział w szlaku kulinarnym. Wyboru najlepszej restauracji mogą dokonać na stronie programu www.polskieskarby.pl. Lokale z największą średnią liczbą głosów, otrzymają tytuł „Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne”.

więcej
21 października 2019

Pierwsze spotkanie Rady Franczyzobiorców ODIDO

MAKRO Polska zainicjowało cykl spotkań Rady Franczyzobiorców ODIDO, poświęcony tworzeniu rozwiązań dla sieci i niezależnych właścicieli sklepów. Pierwsze wydarzenie odbyło się w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie i było okazją do rozmów m.in. o wyzwaniach współczesnego handlu oraz innowacyjnych rozwiązaniach dla sektora handlu tradycyjnego.

więcej
15 października 2019

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”

11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.

więcej
7 października 2019

Ponad 50 tys. ofert specjalnych na Dzień Własnego Biznesu

Blisko 13 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla małych i średnich firm do promocji swoich usług, adresów sklepów lub dań z menu. Do tej pory zarejestrowano ponad 50 tys. ofert specjalnych, z których mogą korzystać konsumenci i liczba ta stale rośnie. Inicjatywie towarzyszy kampania „Otwarta niedziela”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego, który zaprasza konsumentów do zakupów i odwiedzania restauracji w niedzielę. Jest to też forma podziękowania przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę.

więcej