Jadąc w stronę centrum jedną z głównych dróg miejscowości Krzyż Wielkopolski, zatrzymujemy się przed nowoczesną, blisko 100-metrową placówką pod szyldem ODIDO. Sklep od pokoleń prowadzi rodzina państwa Skrzypiec.
Jadąc w stronę centrum jedną z głównych dróg miejscowości Krzyż Wielkopolski, zatrzymujemy się przed nowoczesną, blisko 100-metrową placówką pod szyldem ODIDO. Sklep od pokoleń prowadzi rodzina państwa Skrzypiec.
Cykl „Ciao Italia” powstał z myślą o inspirowaniu sektora HoReCa mniej znanymi smakami kuchni włoskiej. Warsztaty zorganizowano w pięciu miastach w Polsce, między innymi w Sopocie, Krakowie i Lubinie. Ostatnie odbyło się 27 czerwca w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO.
Filarem zarządczym Strategii ESG MAKRO Polska jest kultura jakości. Sieć hurtowni dba o bezpieczeństwo żywności poprzez między innymi budowanie świadomości wśród pracowników w całej organizacji oraz współdziałanie i partnerstwo z dostawcami.
W ramach akcji Warszawskiego Food Labu „no waste. food co-op” sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała spotkanie poświęcone sposobom na ograniczenie marnowania żywności. Wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży HoReCa odbyło się pod egidą Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy 24 czerwca w Akademii Inspiracji MAKRO. Pomysłodawcami i organizatorami akcji są Urząd Miasta Stołecznego Warszawa oraz Uniwersytet SWPS. Inicjatywę wspierają Glovo oraz Food Law.
Piąta edycja plebiscytu dobiegła końca. Wzięło w niej udział blisko 600 restauracji z 15 regionów Polski, spośród których wyłoniono 19 laureatów. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 11 czerwca w Winnicy Adoria na Dolnym Śląsku. Wydarzeniu towarzyszyła premiera unikalnego wydania albumu „Kulinarna Podróż po Polsce”.
MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu.
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ambasadorką projektu jest znana aktorka Joanna Brodzik.