Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

11 maja 2022

Akademia Inspiracji MAKRO obchodzi 5. urodziny

Akademia Inspiracji MAKRO, centrum szkoleniowe i studio kulinarne dedykowane klientom z sektora HoReCa, przez 5 ostatnich lat przeprowadziła pod okiem 70 trenerów ponad 1000 warsztatów dla reprezentantów blisko 2100 firm.

więcej
9 maja 2022

MAKRO Polska rusza z Akademią Handlu Detalicznego

W kwietniu br. MAKRO Polska uruchomiło program rozwojowy Akademia Handlu Detalicznego, skierowany do swoich przedstawicieli handlowych. Głównym celem Akademii jest wsparcie uczestników programu w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego, dzięki któremu firma zapewnia stały rozwój biznesu swoich klientów.

więcej
21 kwietnia 2022

MAKRO Polska dołącza do Klubu Partnerów SGH

MAKRO Polska dołącza do funkcjonującego od 1998 roku Klubu Partnerów SGH. Głównym celem dołączenia firmy do tej wspólnoty jest przybliżenie studentom SGH jej działalności oraz stworzenie nowych możliwości rozwojowych, takich jak udział w stażach i programach menedżerskich.

więcej
8 marca 2022

MAKRO Polska rusza z kampanią rebrandingową marki Fine Life

8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku.  

więcej
11 lutego 2022

Wina na Walentynki w ofercie MAKRO Polska

„Okazje do zakochania” to bogata oferta sieci MAKRO Polska na tegoroczne święto zakochanych. Oprócz słodkości, pluszaków i walentynkowych gadżetów warto zwrócić uwagę na interesujące propozycje win, które mogą stanowić udane dopełnienie romantycznej kolacji.

więcej