Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
20 lutego 2013, 11:15

„Wielkie Gotowanie" z MAKRO

19 lutego rozpoczyna się „Wielkie Gotowanie" – akcja umożliwiająca klientom sieci MAKRO Cash & Carry zakup naczyń kuchennych marki Fissler z 75% rabatem. Twarzą kampanii promującej „Wielkie Gotowanie” został znany szef kuchni - Kurt Scheller.

„Wielkie Gotowanie” ma charakter długofalowy i łączy elementy programu lojalnościowego oraz akcji promocyjnej. Jego mechanizm opiera się na zbieraniu przez klientów MAKRO punktów naliczanych na podstawie wartości dokonanych przez nich zakupów. Zebranie 20 punktów uprawnia do nabycia dowolnie wybranego produktu z linii dziesięciu naczyń kuchennych marki Fissler z 75% rabatem w stosunku do regularnych cen rynkowych. Za każde 50 złotych brutto wydane w hali MAKRO w ramach jednej transakcji (z wykluczeniem wyrobów tytoniowych) otrzymać można 1 punkt. 

Akcja potrwa od 19 lutego do 22 lipca bieżącego roku, natomiast punkty wydawane będą do 8 lipca. Twarzą "Wielkiego Gotowania" został szef kuchni - Kurt Scheller, będzie ono komunikowane w halach MAKRO przez liczne nośniki takie jak plakaty, bannery, nakładki na wózki zakupowe, ekspozytory prezentacyjne, spot radiowy oraz materiał filmowy z udziałem Kurta Schellera emitowany na monitorach. Informacja o akcji zostanie również opublikowana w gazetce „MAKRO Mail”, która trafia do około 400 000 Klientów sieci MAKRO oraz w dedykowanym newsletterze i na stronie www.makro.pl. Klienci zainteresowani udziałem w akcji otrzymają zaś karty kolekcjonerskie.

Trend hobby cooking przeżywa w Polsce obecnie rozkwit. Fakt ten potwierdza  dynamicznyrozwój blogosfery kulinarnej, rosnąca popularność programów telewizyjnych o tematyce gotowania i szefów kuchni, którzy stają się celebrytami. MAKRO posiadając silne kompetencje w obszarze kulinariów, konsekwentnie wspiera ten trend poprzez różnorodne działania takie jak sponsoring pierwszej polskiej edycji programu „MasterChef” czy cykl szkoleń dla blogerów kulinarnych prowadzony w MAKRO Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości przez szefa kuchni Grzegorza Kazubskiego – wyjaśnia Kristien Van Hecke, Dyrektor Marketingu w MAKRO Cash & Carry. – W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie gotowaniem obserwowane wśród naszych klientów komplementarnych zdecydowaliśmy się wprowadzić również  akcję „Wielkie Gotowanie”, która umożliwi im zakupienie do swoich kuchni sprzętu najwyższej jakości w niebywale konkurencyjnej cenie. –dodaje Kristien Van Hecke.
 
Fissler to marka, która od ponad 165 lat łączy w swoich naczyniach kuchennych najwyższą precyzję wykonania, stylowe wzornictwo oraz funkcjonalność i wytrzymałość. Została ona stworzona w 1845 roku przez Carla Philippa Fisslera w Idar-Oberstein. Zarówno jej twórca jak i jego następcy od samego początku poszukiwali innowacyjnych rozwiązań, które uczynią codzienne gotowanie jeszcze łatwiejszym i przyjemniejszym. W połowie lat 50-tych XX wieku pod egidą marki Fissler powstał pierwszy na świecie szybkowar, a kilka lat później pierwsza patelnia z powłoką zapobiegającą przywieraniu żywności. Kolejny znany, innowacyjny produkt – akcesoria kuchenne ze stali nierdzewnej z nie nagrzewającymi się uchwytami trafiły do rąk klientów w latach 80-tych poprzedniego stulecia. Pasję do gotowania ukrytą również w sloganie marki „Ciesz się z gotowania” klienci hal MAKRO będą mogli poznać, wybierając jeden z dziesięciu produktów dostępnych w ramach akcji „Wielkie Gotowanie”. Więcej informacji o zasadach akcji "Wielkie Gotowanie" oraz pełen regulamin promocji dostępny jest na stronie www.makro.pl.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska