W dniach 16 – 18 listopada Warszawiacy będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w kulinarnym plebiscycie „Korona Smakosza” i oddać głos na swoje ulubione, stołeczne lokale gastronomiczne. W akcji bierze udział ponad 280 restauracji, barów i kawiarni. W czasie trwania plebiscytu na gości lokali czekać będzie wiele promocji i ofert specjalnych oraz atrakcyjne nagrody! Organizatorem akcji jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry.
Głównym celem plebiscytu „Korona Smakosza” jest promocja stołecznych lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:
- Smak potraw
- Wystrój lokalu
- Jakość obsługi
- Atmosfera
- Lokala na spotkania ze przyjaciółmi
- Lokal na wyjścia rodzinne
- Lokal na romatyczny wieczór
- Lokal na lunch
- Lokal z najlepszą relacją jakość - cena
W sumie w dniach 16, 17 i 18 listopada mieszkańcy stolicy będą mogli odwiedzić aż 284 lokale gastronomiczne i oddać głosy na te ulubione, korzystając przy ty z wielu zniżek na pozycje z menu. Stołeczne restauracje, bary i kawiarnie biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie http://makro.pl/public/korona-smakosza-warszawa
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody takie jak: skuter, telewizory oraz ekspresy do kawy.
Korona Smakosza to pierwszy plebiscyt kulinarny, w którym organizatorzy głos oddają w ręce konsumentów. Honorowym partnerem warszawskiej edycji akcji jest Towarzystwo
Przyjaciół Warszawy, a patronat medialny objęły nad nią redakcje stołecznej Gazety Wyborczej, warszawa.gazeta.pl oraz Gazeta Co Jest Grane.
Do tej pory tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań i Szczecin. Równolegle z akcją warszawską, swoje ulubione lokale wybierać będą mieszkańcy Koszalina. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło ponad 460 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski. Do tej pory konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 20 000 głosów.
Więcej informacji na temat akcji znaleźć można na stronie www.makro.pl