Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
15 października 2012, 09:31

Która restauracja najlepsza w Szczecinie? Rusza plebiscyt „Korona Smakosza” oraz akcja „Szczecin – weekend za pół ceny”!

20 i 21 października mieszkańcy Pomorza Zachodniego oraz turyści będą mogli oddać głos na swoje ulubione szczecińskie restauracje. Organizatorem plebiscytu ,,Korona Smakosza” przeprowadzonego w ramach akcji ,,Szczecin - weekend za pół ceny” jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni. Mecenat nad akcją objął Prezydent Miasta Szczecin.

Głównym celem plebiscytu „Korona Smakosza” jest promocja szczecińskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • Smak potraw
  • Wystrój lokalu
  • Jakość obsługi
  • Atmosfera
  • Lokala na spotkania ze przyjaciółmi
  • Lokal na wyjścia rodzinne
  • Lokal na romatyczny wieczór
  • Lokal na lunch
  • Lokal z najlepszą relacją jakość - cena

W sumie w 20 i 21 października Szczecinianie będą mogli skorzystać ze zniżek w 41 lokalach i oddać głosy na te ulubione.

Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO.
 
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów.
Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, jednocześnie będą mogły zdobyć cenne nagrody takie jak: Tablet Asus, Telewizor Samsung, Tablet MyTab , Mikrowieża Samsung, Aparat fotograficzny Panasonic.
 
Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć na stronie: www.makro.pl, www.szczecin.eu.
 
Plebiscyt „Korona Smakosza” oraz akcja „Szczecin – weekend za pół ceny” są organizowana przez Urząd Miasta Szczecin wspólnie z MAKRO Cash & Carry po raz pierwszy. Do tej pory „Korony Smakosza” dla swoich ulubionych lokali przyznali m.in. mieszkańcy Gdańska, Łodzi, Rzeszowa, Katowic, Zabrza, Torunia i Lublina.
 
Więcej informacji o akcji „Szczecin – weekend za pół ceny” oraz plebiscycie „Korona Smakosza” znaleźć można na stronie: www.makro.pl oraz www.szczecin.eu.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska