Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
17 września 2012, 09:31

Lublinianie wybiorą swoje ulubione restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza”

Warszawa, 17.09.2012 - W dniach 22-23 września, w ramach plebiscytu „Korona Smakosza” mieszkańcy Lublina i turyści będą wybierać swoje ulubione restauracje. Organizatorem konkursu jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni.  Plebiscyt jest częścią akcji „Lublin za pół ceny”. Patronat honorowy nad wydarzeniami objął Prezydent Lublina.

Głównym celem konkursu „Korona Smakosza” jest promocja lubelskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • Wystrój lokalu
  • Jakość obsługi
  • Smak potraw
  • Atmosfera
  • Lokal na spotkania z przyjaciółmi
  • Lokal na wyjścia rodzinne
  • Lokal na romantyczny wieczór
  • Lokal na lunch
  • Lokal z najlepszą relacją cena –jakość

W sumie w akcji biorą udział 103 restauracje, bary i kawiarnie. Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć na stronie www.makro.pl oraz www.um.lublin.pl.
 
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów.
Biorący udział w akcji będą mogli oddać swój głos w plebiscycie na ulubioną restaurację, a jednocześnie zdobyć cenne nagrody takie jak: telewizor LED 42”, tablet, aparat fotograficzny, ekspres do kawy, kuchenka mikrofalowa oraz bony towarowe o wartości 200 zł na zakupy w MAKRO.
 
Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO.
 
Więcej informacji o plebiscycie „Korona Smakosza” dostępnych na stronie: www.makro.pl

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska