Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
3 września 2012, 09:31

Mieszkańcy Katowic wybiorą swoje ulubione restauracje! Rusza II edycja plebiscytu "Korona Smakosza"

Warszawa, 3 września 2012 – 8 i 9 września mieszkańcy Śląska oraz turyści będą mogli oddać głos na swoje ulubione katowickie restauracje. Organizatorem plebiscytu ,,Korona Smakosza” przeprowadzonego w ramach akcji ,,Katowice - weekend za pół ceny” jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni. Obie inicjatywy są częścią obchodów „Dni Katowic”.

Głównym celem plebiscytu „Korona Smakosza” jest promocja katowickich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • smak potraw
  • wystrój lokalu
  • jakość obsługi
  • atmosfera lokalu
  • lokal na spotkania z przyjaciółmi
  • lokal na wyjścia rodzinne
  • lokal na romantyczny wieczór
  • lokal na lunch
  • lokal z najlepszą relacją jakość cena

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów.
Biorący udział w akcji będą mogli oddać swój głos w plebiscycie na ulubioną restaurację, a jednocześnie zdobyć cenne nagrody takie jak:
1. Samsung –TV 40” LED UE40EH5000 Full HD
2. ACER- Notebook A0D257N57DQ55
3. Brother- Urządzenie laserowe
 
Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO.
 
Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć na stronie :
www.katowice.eu/korona-smakosza
 
Akcja „Katowice – weekend za pół ceny” jest organizowana przez Urząd Miasta Katowice wraz z partnerami, firmą MAKRO Cash & Carry w ramach „Dni Katowic” już po raz drugi.
 
Więcej informacji o akcji „Katowice – weekend za pół ceny” oraz plebiscycie „ Korona Smakosza” znaleźć można na stronie: www.makro.pl oraz www.katowice.eu/korona- smakosza

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska