Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
19 lipca 2012, 09:31

Codziennie w Polsce powstają 3 nowe sklepy ODIDO

Dynamiczny rozwój ODIDO trwa. Aktualnie sieć zrzesza aż 1300 detalistów. Od początku roku powiększyła się ona o prawie 600 nowych sklepów spożywczych. Oznacza to, że codziennie w Polsce powstają średnio 3 nowe sklepy ODIDO.

Sukces ODIDO – aż 1300 sklepów otwartych w ciągu 18 miesięcy od powstania sieci -  potwierdza, że franczyza to rozwiązanie, które coraz bardziej przyciąga detalistów.

- Właściciele sklepów, prowadzący działalność pod własną marką, coraz częściej stwierdzają, że w okresie wzmożonej konkurencji kooperacja w systemie franczyzowym pozwala na większe zyski, a przed wszystkim daje większe szanse na przetrwanie na rynku. Znane logo, efekt skali tudzież warunki dostaw wynegocjowane dla kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilku tysięcy odbiorców pozwala na osiągnięcie lepszych efektów działalności. Sprzyjają temu również kompleksowe oferty franczyzodawców dotyczące przyłączenia do systemy, współpracy i marketingu – czytamy w raporcie „Rynek franczyzy w Polsce 2012”, który przygotowany został przez PROFIT System na początku tego roku.
 
ODIDO szanując niezależność biznesową detalistów, wspiera ich swoimi profesjonalnymi usługami: szkoleniami, doradztwem przy doborze asortymentu, rabatami na zaopatrzenie w MAKRO oraz specjalną ofertą produktową marek Fine Food, Fine Dreaming i Aro. Sieć oferuje również swoim członkom szerokie wsparcie marketingowe: gazetki promocyjne ODIDO, możliwość samodzielnego projektowania ulotek czy wsparcie przy otwarciu placówki.
 
ODIDO jest projektem MAKRO Cash & Carry prowadzonym w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Do sieci mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski.
 
Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko” asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami.
 
Więcej informacji wraz z listą sklepów, które już przystąpiły do sieci ODIDO, można znaleźć na stronie www.sklepy-odido.pl.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska