Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
15 czerwca 2012, 09:31

Łodzianie wybiorą swoje ulubione restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza”

Od 14 czerwca, w ramach plebiscytu „Korona Smakosza” mieszkańcy Łodzi będą wybierać swoje ulubione łódzkie restauracje. Organizatorem konkursu przeprowadzonego w ramach Łódź Miastem Kobiet jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni.

Głównym celem konkursu „Korona Smakosza” jest promocja łódzkich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • Wystrój lokalu
  • Jakość obsługi
  • Smak potraw
  • Atmosfera
  • Lokal na spotkania z przyjaciółmi
  • Lokal na wyjścia rodzinne
  • Lokal na romantyczny wieczór
  • Lokal na lunch
  • Lokal z najlepszą relacją cena –jakość

Swój głos w plebiscycie można oddać do 24 czerwca.

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Biorący udział w akcji będą mogli oddać swój głos w plebiscycie na ulubioną restaurację, a jednocześnie zdobyć cenne nagrody takie jak: telewizory, ebooki, netbooki, i nagrody pocieszenia.

Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO.
 
Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć na stronie: www.uml.lodz.plwww.turystyczna.lodz.pl.

Więcej informacji o plebiscycie „Korona Smakosza” dostępnych na stronie: www.makro.pl

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska