Od 14 czerwca, w ramach plebiscytu „Korona Smakosza” mieszkańcy Łodzi będą wybierać swoje ulubione łódzkie restauracje. Organizatorem konkursu przeprowadzonego w ramach Łódź Miastem Kobiet jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni.
Głównym celem konkursu „Korona Smakosza” jest promocja łódzkich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:
- Wystrój lokalu
- Jakość obsługi
- Smak potraw
- Atmosfera
- Lokal na spotkania z przyjaciółmi
- Lokal na wyjścia rodzinne
- Lokal na romantyczny wieczór
- Lokal na lunch
- Lokal z najlepszą relacją cena –jakość
Swój głos w plebiscycie można oddać do 24 czerwca.
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Biorący udział w akcji będą mogli oddać swój głos w plebiscycie na ulubioną restaurację, a jednocześnie zdobyć cenne nagrody takie jak: telewizory, ebooki, netbooki, i nagrody pocieszenia.
Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO.
Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć na stronie: www.uml.lodz.pl i www.turystyczna.lodz.pl.
Więcej informacji o plebiscycie „Korona Smakosza” dostępnych na stronie: www.makro.pl