Warszawa, 5 czerwca 2012 – MAKRO Cash & Carry Polska wspólnie z klientami świętuje zbliżające się święto piłki nożnej – UEFA EURO 2012.
Z tej okazji we wszystkich halach MAKRO w całej Polsce stworzone zostaną specjalne Strefy Kibica. Dostępne będą w nich produkty sygnowane markami Calsberg i Coca – Cola, których producenci są oficjalnymi partnerami Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej oraz E.Wedel – narodowego partnera Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. W sumie w Strefach Kibica znaleźć będzie można łącznie 200 produktów.
Dodatkowo, od początku maja we współpracy z dostawcami we wszystkich halach MAKRO odbywały się konkursy, w których do wygrania było łącznie 100 biletów na mecze EURO 2012 oraz liczne gadżety związane z mistrzostwami.
Do UEFA EURO 2012 przygotowuje się również MAKRO Cash & Carry Ukraina. W ukraińskich halach odbywa się szereg promocji produktowych, stworzony został specjalny katalog dla klientów detalicznych i HoReCa poświęcony asortymentowi związanemu z piłką nożną oraz liczne konkursy organizowane z oficjalnymi partnerami Mistrzostw Europy.