Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
29 maja 2012, 09:31

Złoty Paragon dla MAKRO

Warszawa, 29 maja 2012 – MAKRO Cash & Carry po raz drugi otrzymało prestiżowy ,,Złoty Paragon – Nagrodę Polskich Kupców” w kategorii ,,hurtownia cash & carry”. Konkurs został przeprowadzony przez redakcję miesięcznika „Hurt i Detal” pod nadzorem instytutu TNS Polska

Nagroda przyznana została na podstawie ocen czytelników miesięcznika ,,Hurt i detal”, którzy w ankietach wskazywali firmy, oferujące najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Wybrano także produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w 2010 roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce oraz te, które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. W sumie jury konkursu przyznało 61 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2012” i 110 Wyróżnień.

Była to już druga edycja konkursu „Złoty Paragon”, który już na stałe wpisał się w harmonogram najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska