Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
31 stycznia 2012, 09:31

Dziesiąty MAKRO Punkt ruszył we Włocławku

Warszawa, 31 stycznia 2012: 30 stycznia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło we Włocławku dziesiąty MAKRO Punkt na polskim rynku.

MAKRO Punkt we Włocławku, podobnie jak dziewięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.

Na powierzchni ponad 1395 m2 znajduje się około 4700 produktów. Podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze, artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. We włocławskiej hali nie brakuje również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Ford oraz podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędnych do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży i art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.

Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.

MAKRO Punkty funkcjonują na polskim rynku od 2009 roku. Pierwsza hala tego formatu powstała w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyło do nich pięć nowych placówek: w Nowym Targu, Jeleniej Górze, Pile, Gorzowie Wielkopolskim i Tarnobrzegu.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska