Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
17 stycznia 2012, 09:31

Sieć ODIDO zrzesza już prawie 800 sklepów!

Warszawa, 17 stycznia 2012: 2011 rok przyniósł dynamiczny rozwój ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. W ciągu ubiegłego roku przystąpiło do niej w sumie 798 sklepów.

Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe. Unikalność konceptu ODIDO, w tym oferowanych w jego ramach narzędzi marketingowych, gwarantuje efektywne wsparcie we wzmacnianiu pozycji rynkowej oraz konkurencyjności sklepów osiedlowych, co doceniają zarówno ich właściciele, jak i klienci – wyjaśnia Jose Bonito, Dyrektor Marketingu MAKRO Cash & Carry Polska. W sumie w 2011 roku podpisanych zostało 798 umów potwierdzających przystąpienie do sieci, a otwartych zostało 700 sklepów. – Wyniki, które osiągnęliśmy w 2011 roku, bardzo nas cieszą. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że ODIDO jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2012 roku utrzymać ten trend – zapewnia Bonito.

Do sieci ODIDO, która działa na polskim rynku od wiosny 2011 roku, mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO, lecz także atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.

Klienci Traders, do których adresowana jest oferta, szczególnie doceniają wsparcie marketingowe oferowane przez sieć – bezpłatne gazetki promocyjne ODIDO, możliwość samodzielnego projektowania ulotki czy wsparcia przy otwarciu placówki. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko” asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska