Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
29 grudnia 2011, 09:31

Dziewiąty MAKRO Punkt uruchomiony w Tarnobrzegu.

Warszawa, 29 grudnia 2011: 29 grudnia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnobrzegu dziewiąty MAKRO Punkt na polskim rynku.


Tarnobrzeski MAKRO Punkt, podobnie jak osiem poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.

W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Nie zabraknie w niej również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Food. W hali w Tarnobrzegu są również dostępne podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędne do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży – art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.

Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.

Powierzchnia MAKRO Punktu w Gorzowie wynosi ponad 1565 m2. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyło do nich pięć nowych placówek: w Nowym Targu, Jeleniej Górze, Pile, Gorzowie Wielkopolskim, a teraz kolejną w Tarnobrzegu.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska