Warszawa, 14 grudnia 2011: 14 grudnia br. ruszył w Pile siódmy MAKRO Punkt na polskim rynku.
Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak sześć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Nie zabraknie w niej również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Food. W hali w Pile są również dostępne podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędne do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży – art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.
Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych
halach MAKRO i produkty katalogowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Pile wynosi 1500 m2. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyły do nich placówki w Nowym Targu, Jeleniej Górze, a teraz kolejna – w Pile.