Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
6 grudnia 2011, 09:31

MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Jeleniej Górze MAKRO Punkt

Warszawa, 6 grudnia 2011: 5 grudnia br. ruszył w Jeleniej Górze szósty  MAKRO Punkt na polskim rynku.


Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak pięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.

W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Nie zabraknie w niej również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Food. W hali w Jeleniej Górze są również dostępne podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędne do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży – art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.

Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów.  W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.

Powierzchnia MAKRO Punktu w Jeleniej Górze wynosi 1345 m2. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyła do nich placówka w Nowym Targu,   a teraz kolejna – w Jeleniej Górze.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska